EXILIS ULTRA 360 - Den ledande tekniken för fettreduktion & hudföryngring på marknaden!

Prova Exilis - den revolutionerande behandlingen som reducerar linjer, stramar upp huden och föryngrar ditt ansikte på djupet!

Fördelar:

✅ Ansiktsföryngring

✅ Reducerar fina linjer & rynkor

✅ Stramar upp slapp hud

✅ Ger huden ett naturligt lyft

✅ Främjar produktionen av kollagen

Jag erbjuder ansiktsbehandlingar kombinerat med Exilis Ultra 360

Visst är det härligt med en riktigt skön ansiktsbehandling? Jag erbjuder ansiktsbehandlingar kombinerat med Exilis Ultra 360. En fantastisk behandling som stramar upp huden. Jag hjälper dig med råd och tips oavsett hudtillstånd. Jag skräddarsyr varje ansiktsbehandling. I mina ansiktsbehandlingar så använder jag produkter från fantastiska DrK Health Care.

Luxe - Ansiktsbehandling inkl Exilis Ultra 360

Luxe - Ansiktsbehandling inklusive Exilis Ultra 360 - Välj ett område. Du kan välja mellan: - Käke - Ögon - Hals - Panna -Läppar/mun.
70 minuter. Pris: 1495:-

De luxe - Ansiktsbehandling inkl Exilis Ultra 360 ( hela ansiktet)

Vill du ha ett ansiktsbehandling med ett naturligt ansiktslyft som förebygger hudens ålderstecken och stramar upp huden? Vi erbjuder ansiktsbehandlingar som passar både kvinnor och män. Resultatet kommer snabbt i form av välmående hy med en oslagbar känsla av lyster, spänst och glow. Ingår även skalpmassage.
90 minuter. Pris: 1995:-

Exilis Ultra 360 Paketpris. Stuss/Mage/Ben

I paketet Ingår följande: 4 behandlingar mage/kärlekshandtagen 4 behandlingar hela ben. 14.500 :- (Ord. Pris 17 960:-).

Hitta till kliniken

Kliniken finns på Rydebäcks Center söder om Helsingborg (handelsområdet med Blomsterlandet & Byggmax). Kliniken ligger i det  gula lilla tegelhuset  bakom Billströms Fisk & Catering.

Avfart 27 Rydebäck  från motorvägen.

Adress:  Landskronavägen 775, 257 30 Rydebäck.

Information om Exilis Ultra 360™

Exilis Ultra 360™ är det första icke-invasiva hudföryngrings- och fettförbränningssystemet på marknaden.

Exilis Ultra 360 är det enda systemet i världen som kombinerar radiofrekvens och ultraljud för att så effektivt som möjligt smälta fett permanent och strama upp din hud. Ingen smärta. Ingen återhämtningstid.

Exilis Ultra 360 är FDA-godkänd och CE-märkt samt uppfyller EU-kraven i Lagen om medicinsktekniska produkter med nya krav från och med maj 2021. CC Clinic är medlem i Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation.

Exilis Ultra 360 är mycket populärt utomlands samt i Stockholm och Göteborg. Då CC Clinic är en mindre klinik kan vi pressa priserna lite mer.

Resultat efter 4 behandlingar

FETTANSAMLINGAR- SKULPTURERAR KROPPENS ALLA DELAR SAMTIDIGT SOM HUDEN EFFEKTIV STRAMAS UPP!

Vem är rätt kandidat?

Alla som har en oönskad fettdepå var som helst på kroppen. Exilis Ultra 360™ är perfekt för alla som vill förebygga och bibehålla sin hudstruktur eller ha en mer dramatisk kosmetisk förbättring.

Hur lång tid tar behandlingen /Hur många behandlingar behövs?

För bästa resultat rekommenderas en kur på 4 behandlingar ( ibland 6 behandlingar beroende på kundens önskemål och utgångsläge) med ett intervall på 7 till 14 dagar. Varje behandling av specifik kroppsdel ​​tar mellan 5 till 30 minuter.

Hur känns behandlingen? Är det smärtsamt?

De flesta kunder beskriver behandlingen som en smärtfri ”hot stone” massage. Behandlingen utförs när patienten ligger ner vilket gör att man enkelt kan slappna av under tiden den utförs. Många kunder somnar under behandlingen.

Hur snabbt ser jag resultatet?

En del kunder rapporterar synliga resultat redan efter 1 behandling. Tiden det tar för resultat att bli synlig beror på vilket område på kroppen som behandlas. Resultatet förbättras med tiden flera månader framåt för att kollagen uppbyggnaden tar tid.En ny behandling rekommenderas efter 3-4 månader för att bibehålla det fina resultatet.

Populära behandlingsområden:

• Överarmar (gäddhäng)

• Lår

• Stuss

• ”Kärlekshandtag”

• Mage

• Mage efter viktnedgång eller graviditet ( lös hud)

• “Bulan efter kejsarsnitt

SLAPP ELLER ÅLDRAD HUD – HUDUPPSTRAMNING

I denna behandling används endast Radiofrekvens (RF). Det är den enda icke kirurgiska behandlingen som har kliniskt dokumenterad effekt för uppstramning och lyft av huden. Behandlingen är mycket säker och utan bieffekter. Den kan enkelt göras på lunchrasten. Den rekommenderas till alla hudtyper, alla hudfärger och under alla årstider. Systemet levererar en kontrollerad mängd värmeenergi som upphettar det djupa lagret av huden. Den ökade temperaturen medför en omedelbar ökad produktion av kollagenet vilket leder till uppstramningen. Under de följande 2-3 månaderna bildas det nya kollagenfibrer vilket medför ytterligare uppstramning och lyft av huden, reducering av rynkor, bättre lyster och ett fräschare utseende. En ny behandling rekommenderas efter ca 4-6 månader för att bibehålla resultatet.

Hur snabbt ser jag resultatet?

De flesta kunder får ett fint lyft direkt efter behandlingen. Uppstramningen går tillbaka något efter första dygnet, för att sedan radikalt förbättras kommande 2-3 månader detta på grund av tillväxten av kollagen.

Populära behandlingsområden:

• Helt ansikte-hals-dekolletage

• Runt ögonen

• Runt munnen

• Käklinje

• Under hakan

• Händer

Finns där några eventuella biverkningar efter behandling?

Det finns inga kända biverkningar efter behandling med Exilis Ultra 360.

Om du har något av följande avråder vi dig från att utföra behandlingen

• Hjärtsjukdomar

• Cancersjukdom